tag

Sunday 23 December 2012

My missions

Assalamualaikum....

Bila bercerita mengenai misi dan objektif, blog ini diwujudkan adalah untuk merekod sebarang jurnal dan catatan dari travel yang pernah aku pergi. Tak kira ke mana sahaja yang aku telah pergi samada jauh atau dekat, menarik atau tidak. Jurnal ini adalah sebagai koleksi peribadi sepanjang perjalanan hidupku di atas dunia ini. Aku juga ingin share buat tatapan umum dan aku harapkan penulisan aku ini sedikit sebanyak dapat memberikan informasi berguna buat korang semua.




Terdapat 7 benua yang ingin aku terokai :-
  • Benua Asia
  • Benua Eropah
  • Benua Afrika
  • Benua Amerika Utara
  • Benua Ameria Selatan
  • Benua Antartika
  • Benua Australia / Ocenia

Aku tahu pasti sangat mustahil untuk aku menjelajah ke seluruh negara di dunia. Tetapi, aku akan cuba sedaya upaya aku untuk catatkan seberapa banyak negara yang pernah aku terokai. Kerana ini adalah impian aku . That's my passion, That's my ambition.


Wassalamm....

No comments:

Post a Comment